برخی از کسب و کارها نمی توانند پالت مورد نظر خود را در بین پالت های موجود در بازار پیدا کنند این اتفاق زمانی رخ می دهد که یک محصول و یا فضای انبار خاصی دارند و قصد دارند تا پالت پلاستیکی متناسب با نیاز خود را داشته باشند.


پالت پلاستیکی سفارشی چیست ؟


به پالتی گفته می شود که تمام ویژگی ها آن از جمله رنگ، اندازه و .... بنابر سفارش مشتری باشد. 
تکین پلاست از جمله بزرگترین تولید کننده انواع پالت پلاستیکی در ایران است که امکان سفارش این نوع پالت ها را برای مشتریان خود تسهیل کرده است.


برای مشاوره و خرید انواع پالت های پلاستیکی با کارشناسان فروش ما در تکین پلاست تماس حاصل فرمایید.

رنگ های پالت سفارشی

اگر نمی توانید پالت های پلاستیکی مناسب خود را پیدا کنید، بهتر است طرح های پالت های پلاستیکی سفارشی را امتحان کنید. با انتخاب یک پالت پلاستیکی سفارشی، می‌توانید برند خود را حفظ کنید و مطمئن شوید که محصولات و کالاهای شما به راحتی با استفاده از رنگ های خاص پالت ازهم تفکیک شده اند
یکی از مزایای کلیدی سفارش پالت سفارشی، انتخاب رنگ مناسب است. با انتخاب ایجاد یک پالت پلاستیکی سفارشی، مدیران، کارکنان و کارگران انبار قادر به شناسایی آنها خواهند بود. اگر کارمندان شما بتوانند از سیستم پالت با کد رنگی استفاده کنند، می توانند کار خود را سریعتر انجام دهند.
در حین حمل و نقل نیز باید متوجه تفاوت باشید. اگر انتخاب کنید که کد رنگ داشته باشید، کارگران می توانند پالت های مورد نیاز برای تحویل را تشخیص دهند. و از آنجایی که می‌توانید ببینید کدام پالت‌ها توزیع شده‌اند، انجام ممیزی داخلی و بررسی آنها آسان‌تر است. پالت های رنگ سفارشی به راحتی شناسایی می شوند. این مورد بخصوص در صنایع داروسازی و بهداشتی بسیار اهمیت دارد برای مثال کارخانه ای تولیدی در حوزه بهداشتی که قصد دارد فقط یک دسته از پالت ها در سالن داخلی و منحصرا در همان سالن تولیدی باشند تا از بهم ریختگی و جابجایی پالت های مخصوص فضای باز و مواد اولیه جلوگیری کند نیاز به رنگ بندی خاص در تفکیک آنها دارد. 
همچنین این مزیت در بین مشتریان خرده فروشی بسیار محبوب هستند زیرا فروشگاه های بزرگ انواع مختلفی از اقلام، از مجموعه های خانگی گرفته تا خطوط لباس را در خود جای می دهند. و به همین دلیل داشتن رنگ سفارشی به قرار دادن محصولات در بخش صحیح کمک می کند. 

مطالب پیشنهادی: 
انواع بسته بندی پالت
کاربرد پالت های پلاستیکی در پتروشیمی
ویژگی های پالت های پلاستیکی بهداشتی 
طول عمر پالت پلاستیکی چقدر است؟


اندازه پالت های سفارشی

اگر در پیدا کردن پالت های اندازه مناسب برای خود مشکل دارید، داشتن یک پالت سفارشی ممکن است ایده آل باشد. اگر مقدار کمی فضای ذخیره داشته باشید ممکن است سخت باشد تا هر نوع پالتی را به انبار خود وارد کنید. کارشناسان فروش تکین پلاست به شما کمک می کنند تا بتوانید اندازه مناسب را برای نیازهای خود بدست آورید. به عنوان مثال، مدل‌های وجود دارد که محدودیت‌های ابعاد تنظیم‌شده را ندارند.
به این ترتیب با داشتن اندازه صحیح، در نهایت با فضای هدر رفته مواجه نخواهید شد. اینجاست که داشتن یک مدل کوچکتر می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر فضای ذخیره‌سازی کمی دارید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا پالت‌ها را به گونه ای انتخاب کنید که در آن قرار بگیرند.

تولید پالت در ابعاد سفارشی ، در صورت درخواست در تیراژ بالا می تواند مقرون به صرفه باشد. برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما در تکین پلاست تماس حاصل فرمایید.

پالت های سفارشی تکین پلاست

هدف ما ارائه پالت با بالاترین کیفیت است. هدف خدمات سفارشی ما پاسخگویی به تمام نیازهای مشتریان است.  

تکین پلاست با سال ها تجربه و تخصص، با کمال میل برای کمک به شما در دستیابی به پالت های مورد نظر خود استفاده خواهیم کرد. شرکت تکین پلاست طیف وسیعی از پالت ها را ارائه می دهد. برای اطمینان از انتخاب مناسب، می توانید تمامی پالت های تکین پلاست را در صفحه زیر ببینید.

اگر مایل به سفارش پالت پلاستیکی سفارشی خود هستید لطفا تماس با ما بگیرید.
 

ارسال نظر
verification