یکی از چالش برانگیزترین بخش های زنجیره تأمین صنعت خودرو ، حمل و نقل است. به ندرت وسایل نقلیه در همان فضای تولیدی به عنوان اجزای خود مونتاژ می شوند به همین دلیل مدیریت زنجیره تأمین ضروری است. قطعات خودرو سنگین ، گران هستند و احتمال آسیب آنها در فضای تولیدی انها امکانپذیر است. بنابراین، دریافت آنها از نقطه A به نقطه B نیاز به تدارکات هوشمند و کارآمد دارد.

پالت های خودرو ستون فقرات حمل و نقل قطعات خودرو هستند و انتخاب موارد اشتباه می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. پالت پلاستیکی راه حل مناسبی برای حمل نقل آنها است. پالت ها محصولات را ایمن نگه می دارند و به مدیران کمک می کنند تا بسیاری از رایج ترین چالش های زنجیره تأمین خودرو را برطرف کنند.

چرا زنجیره تأمین خودرو به پالت احتیاج دارد؟


قطعات متحرک زیادی در یک وسیله نقلیه و در زنجیره تأمین خودرو وجود دارد. رسیدگی به تدارکات و هزینه اجزای متحرک از مکان به مکان دیگر یکی از چالش برانگیزترین جنبه های صنعت است. به طور خاص ، مدیران زنجیره تأمین خودرو باید توجه کنند:


وزن قطعات خوردو برای حمل و نقل

اجزای خودرو بسیار سنگین هستند. وزن این بارها منجر به مصرف سوخت بالاتر از حد معمول می شود که باعث افزایش هزینه های حمل و نقل و کاهش حاشیه سود محصول نهایی می شود. وزن قطعات خودرو همچنین باعث می شود دوام پالت یک نگرانی خاص باشد ، زیرا این امر بسیار مهم است که پالت ها تحت وزن سنگین تخریب یا شکسته نشوند.
هزینه خسارت زیاد: حتی یک خراش کوچک بر روی قطعات خاص خودرو می تواند به ارزش زباله های چند هزار دلار منجر شود ، زیرا ممکن است قبل از مناسب بودن برای استفاده ، آنها را اصلاح کنند. این باعث اختلال در مونتاژ و تأخیر در تولید می شود.


پیچیدگی لجستیکی

صنعت خودرو در این قسمت های اتومبیل از بسیاری از مناطق مختلف سرچشمه می گیرد. یک شرکت در ممکن است موتورهایی بسازد ، یکی دیگر ممکن است پانل های چهارم ایجاد کند ، اما ممکن است دیگری نیز انتقال یابد. جمع آوری همه این مؤلفه ها در جای مناسب ، تلاش لجستیکی زیادی را طلب می کند.

مطالب پیشنهادی: 
انواع بسته بندی پالت
پالت سرد خانه
کاربرد پالت های پلاستیکی در پتروشیمی
ویژگی های پالت های پلاستیکی بهداشتی 
طول عمر پالت پلاستیکی چقدر است؟

 

مقیاس عرضه غیرقابل پیش بینی

یک روش تولید محبوب در صنعت خودرو ممکن است یک روش مؤثر برای به حداقل رساندن تولید بیش از حد باشد ، اما باعث می شود مدیریت تقاضا برای برخی از مؤلفه ها به چالش کشیده شود. حمل سریع همه مؤلفه های لازم برای پاسخ به محبوبیت یک مدل خاص از وسیله نقلیه بسیار دشوار است.
مدیران زنجیره تأمین خودرو به تمام کمکهایی که می توانند در هنگام مدیریت نیازهای همیشه در حال تحول خود بدست آورند ، نیاز دارند. پالت های پلاستیکی برای حمل و نقل قطعات اتومبیل یک راه حل عالی است. این پالت های پلاستیکی با کیفیت بالا با طیف گسترده ای از ویژگی ها همراه هستند که به تأمین زنجیرها در غلبه بر بسیاری از چالش های صنعت خودرو کمک می کند.

ارسال نظر
verification