تولید پالت شیشه ای برای اولین بار در ایران. کارخانه تکین پلاست پاسارگاد بزرگترین تولید کننده پالت پلاستیکی در کشور که دارای متنوع ترین محصولات پالت پلاستیکی می باشد، پالت پلاستیکی شیشه ای در ایران تولید کرده است، این پالت منحصر به فرد با مواد پلاستیک شفاف تولید شده است که به به شکل شیشه ای می شود، این پالت فوق بهداشتی برای شرکت های حساس دارو سازی و همچنین شرکت های صنایع غذایی با ضریب بهداشتی بالا بسیار مناسب می باشد.

ابعاد پالت پلاستیکی شیشه ای تولید شده ۶۰.۹۰ می باشد، گروه مهندسی شرکت تکین پلاست پاسارگاد با تکیه بر دانش و تکنیک بومی اعلام کرده اند که می توانند پالت فوق بهداشتی با ضریب بالا را در ابعاد دیگر پالت ها نیز تولید کنند. نمونه عکس و فیلم پالت فوق بهداشتی را میتوانید در سایت شرکت تکین پلاست پاسارگاد مشاهده فرمایید، ضمنا هرگونه سوالی در خصوص پالت فوق بهداشتی یا دیگر پالت های پلاستیکی را می توانید با گروه فروش پالت پلاستیکی شرکت تکین پلاست پاسارگاد در میان بگذارید.


کارخانه تکین پلاست پاسارگاد پیشرو در محصولات با کیفیت و خلاقانه در ارائه خدمات نیز پیشرو می باشد، چون تمامی پالت های پلاستیکی تولید شده در این کارخانه دارای گارانتی تعویض بی قید و شرط می باشد. از مزایای پالت پلاستیکی شیشه ای فوق بهداشتی این می باشد که این پالت نشان دهنده خلوص بالای مواد تشکیل دهنده (مواد اولیه پالت پلاستیکی) را نشان می دهد. متاسفانه در بعضی از کارخانجات پالت پلاستیکی را با مواد خلوص بالا تولید نمیکنند که این امر باعث کاهش طول عمر پالت و همچنین باعث شکننده شدن پالت پلاستیکی می باشد.

تولید پالت شیشه ای و شفاف با کاربرد بهداشتی

ارسال نظر
verification