پالت های پلاستیکی برای به نمایش گذاشتن محصولات در سوپرمارکت ها و سایر فروشگاه های خرده فروشی ایده آل هستند. در سال‌های اخیر، از آنجایی که خرده‌فروشان تدارکات خود را ساده کرده‌اند و عملیات خود را خودکار کرده‌اند، پالت‌ها نه تنها در انبارها، بلکه حتی در خرده‌فروش‌های عمده مواد غذایی به چشم‌اندازی رایج‌تر تبدیل شده‌اند و پالت‌ها مستقیماً به راهروهای فروشگاه‌ها راه پیدا می‌کنند. اطمینان از ایمن بودن پالت ها برای مصرف کنندگان و کارگران در فضاهای خرده فروشی مانند فروشگاه های مواد غذایی بسیار مهم است.

یکی از مزایای کلیدی پالت های پلاستیکی نمایشگر این است که محصولات را می توان مستقیماً به طبقه مغازه منتقل کرد و بنابراین نیازی به باز کردن بسته بندی ندارد. به این ترتیب، صرفه جویی در محیط زیست به دلیل حداقل زباله های بسته بندی ایجاد می شود.

پالت فروشگاهی


پالت های پلاستیکی مناسب در فروشگاه ها و خرده فروشی ها

پالت های پلاستیکی تودرتو
پالت های پلاستیکی تودرتو به دلیل تودرتو بودن هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهند. در صورت خالی بودن، می توان آنها را تا ارتفاع 50 پالت روی هم قرار داد.

آنها به طور خاص برای کاربردهای سبک طراحی شده اند که در آن بارها از 500 کیلوگرم تا 1000 کیلوگرم به طور مساوی پخش می شوند.


پالت پلاستیکی یورو
پالت های پلاستیکی یورو یک راه حل قابل استفاده مجدد برای حمل و نقل کالا در سراسر اروپا ارائه می دهد. آنها همچنین برای استفاده در زنجیره تامین و اتوماسیون عالی هستند.

برای مشاهده انواع پالت های پلاستیکی در تکین پلاست می توانید به صفحه محصولات آن مراجعه کنید و با مشاهده اطلاعات هر پالت، پالت پلاستیکی مورد نظر خود را انتخاب و برای ثبت سفارش اقدام نمایید:

پالت پلاستیکی 121
پالت پلاستیکی 121
پالت پلاستیکی کد 112
پالت پلاستیکی کد 112
پالت پلاستیکی کد 1318
پالت پلاستیکی کد 1318

 

مشاهده همه پالت های پلاستیکی تکین پلاست

کاربردهای کلیدی پالت پلاستیکی در بخش خرده فروشی


پالت‌هایی که به‌عنوان پایه‌های نمایش طراحی شده‌اند، می‌توانند برای استفاده در فروشگاه استفاده شوند. این پالت ها اغلب طرح های رنگارنگ و چشم نواز دارند.

محموله های غذا و نوشیدنی نیز باید در پالت های ساخته شده از پلاستیک بهداشتی حمل شوند. مزیت بزرگ پالت های پلاستیکی پلی پروپیلن (PP) و پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) این است که می توان آنها را تمیز، استریل و دوباره استفاده کرد. پلاستیک برخلاف چوب از رشد کپک جلوگیری می کند.

غذای تازه چالش های خاص خود را دارد. پلاستیک هر بار بر چوب پیروز می شود زیرا آفات، کپک ها، باکتری ها یا سایر عوامل بیماری زا را در خود جای نمی دهد. هیچ میخ یا خرده‌ای برای آسیب رساندن به میوه‌های ظریف وجود ندارد و پالت‌ها را می‌توان به راحتی بین استفاده استریل کرد. از آنجایی که پلاستیک از نظر شیمیایی پایدار است، می توان از آن در کاربردهای یخچال نیز استفاده کرد.

بخش خرده فروشی غیرغذایی نیز به پالت های بادوام و بهداشتی نیاز دارد. آنهایی که در فروشگاه استفاده می شوند را می توان به عنوان جزایر نمایش نام تجاری یا تطبیق داد.

پالت های ویژه دارویی، شیمیایی و الکترونیکی


وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون ها و کامپیوترها در جعبه های مقوایی مستحکم عرضه می شوند، اما همچنان نیاز به درمان خاصی دارند. حتی در داخل بسته بندی نیز در اثر الکتریسیته ساکن آسیب می بینند، بنابراین از پالت های مخصوص ضد الکتریسیته ساکن استفاده می شود. اینها دارای موادی هستند که به عنوان مواد تخلیه الکترواستاتیک (ESD) شناخته می شوند که در طول ساخت به پلاستیک اضافه می شوند.

این پالت ها همچنین در مواقعی که کالاها نیاز به حمل و نقل هوایی دارند مقرون به صرفه هستند زیرا بسیار سبک تر از چوب هستند. حتی پالت های سبک وزن نیز قادر به تحمل بارهای سنگین هستند. پالت هایی که در یکدیگر انباشته می شوند ارزان تر هستند که از طریق هوا نیز بازگردانده شوند.

پالت پلاستیکی در فروشگاه

بر خلاف چوب، پلاستیک را می توان با نیازهای بهداشتی ساخت. PP و HDPE برای ساخت پالت های حمل و نقل دارویی استفاده می شوند زیرا این مواد از نظر شیمیایی بی اثر هستند و داروها را آلوده نمی کنند.

در واردات و صادرات، این پالت‌ها سرعت بارگیری و تخلیه را افزایش می‌دهند و استفاده از آنها با جابجایی‌هایی مانند لیفتراک، خواه مقصد فرودگاه، پایانه حمل‌ونقل و یا جایگاه بزرگ وسایل نقلیه کالا، بسیار آسان‌تر است.

مطلب پیشنهادی : پالت پلاستیکی صادرات

درام های حاوی روغن یا سایر مواد چسبناک می توانند به راحتی از روی پالت های چوبی بیفتند و محتویات آنها بریزند. با این حال، از آنجایی که پلاستیک را می‌توان به راحتی شکل داد و قالب‌گیری کرد، پالت‌هایی در دسترس هستند که دارای فرورفتگی‌های دایره‌ای برای قرار گرفتن درام هستند تا ایمن‌تر حمل شود.

محصولات شیمیایی می توانند خطرناک باشند و خوردگی ناشی از نشت بسته می تواند باعث آسیب قابل توجهی به کامیون یا کشتی در حین حمل و نقل شود. پلاستیک های PP و HDPE می توانند در برابر مواد شیمیایی مقاومت کنند. علاوه بر این، پالت های طراحی شده ویژه دارای یک سینی روی پالت هستند. سوراخ‌های سینی باعث می‌شود تا هرگونه ریزش یا نشتی به داخل سینی تخلیه شود، که به راحتی می‌توان آن را بیرون آورد و تمیز کرد.

در صنایع سنگین، جایی که قابلیت حمل بار یک عامل کلیدی است، پلاستیک PP به دلیل استحکام بسیار انتخابی است. این سخت ترین و سفت ترین نوع پلاستیکی است که در پالت ها استفاده می شود. PP همچنین در دماهای بالا عملکرد خوبی دارد و به دلیل استحکام آن بهترین انتخاب برای پالت های پلاستیکی طبقه بندی شده در انبارها است.


مزایای نمایش محصولات در فروشگاه ها توسط پالت های پلاستیکی
 

                   پالت نمایشگر محو نمی شود.

بهترین روش ها برای ایمنی پالت در فروشگاه ها


ایمن کردن قرار دادن قفسه: هنگام قرار دادن پالت ها روی قفسه ها یا قفسه ها، موقعیت ایمن و متعادل را در اولویت قرار دهید. این تضمین می کند که آنها به طور غیرمنتظره واژگون نخواهند شد و به طور بالقوه باعث نشت محصول یا افتادن اقلام می شود.

پاک نگه داشتن راهروها: اگر مشتری هنگام عبور از یک راهرو از روی یک پالت سر خورد یا با لبه تیزش گیر کرد، تقصیر نه پالت هاست و نه مشتریان. خرده‌فروش مسئول تمیز نگه داشتن راهروها برای خریداران و گاری‌های آنها و به حداقل رساندن خطرات ناشی از سقوط است.

پالت مورد استفاده در خرده فروشی ها

از بین بردن خطرات سوراخ شدن: به طور مرتب تراشه ها و میخ های بیرون زده را بررسی و جدا کنید، به خصوص از پالت های چوبی. خوشبختانه پالت‌های پلاستیکی خطرات کمتری را هم برای کارگران و هم برای محصولات ایجاد می‌کنند، زیرا سبک‌تر هستند و فاقد میخ و تراشه هستند.

تمیز نگه داشتن کف: به طور مرتب کف خرده فروشی را جارو و تمیز کنید تا زباله هایی مانند میخ های شل شده را از بین ببرید. پالت های چوبی را از نظر میخ هایی که ممکن است بسته بندی محصول را سوراخ کرده و باعث ریختن آن شوند، بررسی کنید. این امر خطر لغزش را به حداقل می رساند و از پا گذاشتن افراد بر روی اجسام تیز جلوگیری می کند.

توانمندسازی کارکنان: به کارکنانی که پالت‌ها را کنترل می‌کنند، آموزش‌های جامعی ارائه دهید تا تکنیک‌های صحیح بلند کردن، روش‌های انباشته کردن ایمن و شناسایی خطرات را بدانند. تابلوهایی که خریداران را تشویق می کند تا به خطرات احتمالی برای پرسنل فروشگاه اشاره کنند نیز می تواند کمک کند.

محافظت در برابر آلودگی: پالت‌های چوبی می‌توانند باکتری‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی مواد غذایی در خود جای دهند و در صورت عدم مدیریت مناسب، محصولات فاسد شدنی را بالقوه آلوده می‌کنند. پیروی از پروتکل های نظافت و بهداشت کامل می تواند به پیشگیری از بیماری های ناشی از غذا کمک کند. پالت های پلاستیکی به دلیل سطح غیر متخلخل و ناتوانی در جذب رطوبت، معمولا تمیز نگه داشتن آنها آسان تر است.

ارسال نظر
verification