ضرورت و اهمیت پالت پلاستیکی در تهران 

تهران بعنوان بزرگترین شهر کشور و همچنین پر جمعیت ترین شهر کشور نیاز های بسیاری دارد و به همین دلیل شهر تهران دارای شهرک های صنعتی بیشماری در اطراف آن دارد. 
با وجود شهرک های صنعتی بیشمار و کارخانجات تولیدی در تهران نیازهای زیادی وجود دارد. یکی از نیاز های مهم این کارخانجات پالت پلاستیکی در تهران می باشد. 


در جنوب تهران شرق تهران و همچنین غرب تهران شهرک های صنعتی پراکنده شده اند. چند شهرک صنعتی اطراف تهران به شرح ذیل می باشد: 

  • - چند نمونه از شهرک های صنعتی در غرب تهران 
  • - شهرک صنعتی اشتهارد 
  • - شهرک صنعتی بهارستان
  • - شهرک صنعتی شهریار


اگر از بزرگترین شهرک صنعتی تهران که در جنوب آن واقع شده است نام  ببریم بی شک شهرک صنعتی شمس آباد می باشد که در این منطقه کارخانجات قطعات پلاستیک و پلیمری به وفور یافت می شود که نیاز اکثر آن ها به پالت زیاد می باشد. 
همچنین اگر اسم شهرک صنعتی در شرق تهران نام ببریم می توانیم از شهرک های عباس آباد و پایتخت نام برد. 

مشاوره خرید پالت پلاستیکی تکین پلاست


 

پالت پلاستیکی کد 1280
پالت پلاستیکی کد 1280
پالت پلاستیکی کد 1318
پالت پلاستیکی کد 1318
پالت پلاستیکی کد 1313
پالت پلاستیکی کد 1313
پالت پلاستیکی کد 1010
پالت پلاستیکی کد 1010

 

مشاهده همه پالت های تکین پلاست

 

خرید پالت پلاستیکی در تهران 


شرکت تکین پلاست مفتخر است که تامین پالت پلاستیکی در تهران (تولید کننده پالت) را تامین میکند. زمان تخمینی برای ارسال پالت از شهرک صنعتی البرز قزوین تا تهران تنها یک ساعت تا یک ساعت و نیم می باشد. 
گاها بعضی شرکت ها گمان میکنند که اگر پالت مورد نیاز خود را از تهران تهیه کنند زودتر بدستشان می رسد این در حالی هست که اکثر سفرهای درون شهری تهران هم حداقل یک ساعت زمان می برد. بنابراین تامین پالت پلاستیکی در تهران را از تکین پلاست پاسارگاد بخواهید.

ارسال نظر
verification