در این مطلب قصد داریم تا وزن های مختلف یک پالت پلاستیکی را بررسی کنیم و همینطور به بیان ویژگی های آنها بپردازیم ؛

 پالت های شرکت تکین پلاست پاسارگاد در اوزان مختلف 


یکی از بزرگترین مزایا و برتری تکین پلاست نسب به سایر تولید کنندگان پالت پلاستیکی این می باشد که پالت پلاستیکی را از وزن ۵ کیلوگرم تا ۱۸٫۵ کیلوگرم تولید میکند، و البته در برنامه کاری این شرکت برای توسعه و گسترش بازه وزن های مختلف دیگر پالت پلاستیکی می باشد و قصد دارد پالت با وزن ۴ کیلوگرمی نیز تولید کند و همچنین پالت پلاستیکی با وزن ۲۲ کیلوگرمی هم تولید کند،

پالت ۲۲ کیلوگرمی برای بارهای فوق سنگین می باشد که از تحمل بار بالایی برخوردار می باشد و پالت ۴ کیلوگرمی  برای بار های خیلی سبک‌ می باشد. 


پالت های تکین پلاست بر اساس کد و تنوع 

پالت کد ۱۱۳(پالت با وزن سبک)

اولین پالت برای بررسی پالت کد ۱۱۳ می باشد، این پالت با وزن ذاتی ۹ کیلوگرم ، در دسته پالت های سبک قرار میگیرد و یکی از ویژگی های پالت وجود لبه هایی در اطراف پالت می باشد که محصولی که روی آن قرار میگیرد را حفظ میکند و مانع از حرکت و سرخوردن بار روی سطح پالت می گردد. 

 پالت با وزن سبک تکین پلاست

پالت پلاستیکی سبک تکین پلاست

پالت کد ۱۳۱۸ (پالت با وزن سنگین)


دومین پالتی که برای بررسی انتخاب کرده ایم پالت کد ۱۳۱۸ می باشد که با وزن تقریبی ۱۸،۵ کیلو گرم در لیست پالت های سنگین قرار میگیرد، این پالت که بسیار مقاوم و قوی می باشد در صنایع سنگین بسیار پرکاربرد می باشد. اما قیمت این پالت با پالت های سبک تفاوت دارد و آن بدلیل وزن پلاستیک می باشد. 

پالت با وزن سنگین تکین پلاست

پالت پلاستیکی سنگین تکین پلاست

پالت های مدیوم (پالت با وزن متوسط)


در اینجا یک نمونه  از پالت سبک زدیم و یک نمونه از پالت سنگین مثال زدیم، اما عمده فروش پالت پلاستیکی در اوزان متوسط می باشد که بسیار کاربردی می باشند و در اکثر صنایع و اهداف مورد استفاده قرار میگیرند، به این پالت ها اصطلاحا مدیوم پالت(medium pallet) می نامند.

از مشخصه های بارز این پالت ها این می باشد که برخلاف پالت های سنگین قیمت مناسبی دارد و همچنین بر خلاف پالت های سبک، تحمل بار بالایی دارد، این دو‌دلیل به اندازه کافی می باشند که بیشترین تقاضا پالت مدیوم در بین پالت های دیگر داشته باشد. 


مشخصات پالت مدیوم

وزن بین ۱۲ تا ۱۵ کیلوگرم می باشد، که هر چه از این بازه بیشتر باشد آن پالت به سمت پالت سنگین شناخته می شود و هر چه آن پالت از آن بازه دوازده تا پانزده کیلوگرمی کمتر باشد، برچسب آن پالت را سبک می نامند.

پالت های تولیدی تکین پلاست بر اساس وزن 


در بین پالت های موجود و در حال تولید تکین پلاست کد های ۱۱۱،۱۲۱۰،۱۱۲،۱۲۸۰،۱۳۱۳، ۱۰۱۰ در گروه پالت های متوسط قرار می گیرند.

 


پالت هایی که در گروه پالت های سبک قرار می گیرند می توان به کد های ۱۱۳، ۱۱۸، ۱۲۱،۱۶۹ نام برد.

 

 

پالت هایی که در دسته پالت های سنگین از تولیدات شرکت تکین قرار میگیرند کد های ۱۳۱۸، H1210 می باشند. 

 


لازم به ذکر می باشد که تمام این دسته بندی ها نسبی می باشند، و حتما قبل از هر اقدامی به خرید و تصمیم گیری با مشاوران این شرکت تماس حاصل فرمایید. چه بسا برای یک کار سنگین پالت مدیوم و یا پالت سبک با توجه به شرایط اعلامی‌مناسب باشد.

تماس با تکین پلاست

قیمت پالت بر اساس وزن 


ترتیب قیمت پالت از گران به ارزان به شرح ذیل می باشد:

  • -پالت سنگین
  • -پالت مدیوم
  • -پالت سبک

 

ارسال نظر
verification