صدمات وارده در انبار، به خصوص آسیب به کمر کارکنان انبار، به طور شگفت انگیزی رایج است که بخشی از آن به دلیل وزن بیش از حد برخی تجهیزات در هنگام جابجایی و جابجایی آنها در منطقه تدارکات است. در واقع، معمولاً چیزی کاملاً رایج است، به خصوص اگر هنوز با پالت‌های چوبی کار می‌کنید، زیرا آنها عناصر بسیار سنگینی هستند، حتی اگر خالی باشند و می‌توانند منجر به مشکلات جدی ماهیچه‌ها و کمر شوند.

علاوه بر این، همانطور که قبلا در پست های قبلی توضیح داده ایم، مشخص است که پالت های چوبی به دلیل اینکه موادی هستند که مستعد پوسیدگی، شکستن و خرد شدن هستند، به راحتی می توانند باعث آسیب شوند و در نتیجه لبه های تیز، میخ یا تخته های شل را به جا می گذارند. ، که در صورت عدم حرکت با احتیاط می تواند منجر به خطر واقعی برای کارگر شود. بنابراین، اطمینان از ایمنی یکی از دلایل اساسی هنگام کار با پالت پلاستیکی است، زیرا در مقایسه با پالت های چوبی، آنها با دقت طراحی شده اند تا جایگزین ایمن تر و قوی تر ارائه دهند. آیا می خواهید دلایل آن را بدانید؟

چرا استفاده از پالت های پلاستیکی باعث افزایش امنیت در انبارها می شود؟

اولین و بارزترین مزیت ایمنی پالت پلاستیکی نسبت به پالت چوبی وزن آن است. وزن یک پالت پلاستیکی حتی نصف یک پالت سنتی (تقریباً 25 کیلوگرم) است. علاوه بر این، پالت پلاستیکی دارای مناطق ارگونومیک است که کار دستی و حمل و نقل کارگر را در انبار تسهیل می کند و نه تنها تلاش او را کاهش می دهد بلکه احتمال آسیب را نیز کاهش می دهد.

اما پالت‌های پلاستیکی علاوه بر اینکه مواد بسیار سبک‌تری نسبت به چوب هستند، ویژگی‌های دیگری نیز دارند که آنها را برای کارگر ایمن‌تر می‌کند. برخی از برجسته ترین مزایا هستند:

1. ساخت و ساز یکپارچه. برخلاف پالت های تخته ای چوبی، هر قسمت از یک پالت پلاستیکی برای ایجاد یک کل یکپارچه با هم ذوب می شود، به این معنی که این طراحی یکپارچه از خرد شدن یا شل شدن قطعات جلوگیری می کند. علاوه بر این، فاقد میخ و عناصر تیز هستند و مهمتر از همه، زباله های خطرناک داخل انبار از بین می روند و بدین ترتیب حفاظت از کارمند در برابر صدمات احتمالی تضمین می شود.

2. دوام. ساخت پالت پلاستیکی و استحکام مواد آن را بادوام‌تر می‌کند و به‌عنوان مثال اجازه می‌دهد بین 80 تا 100 سفر در مقایسه با 15 یا 20 باری که پالت‌های چوبی به دلیل ماهیت شکننده‌شان انجام می‌دهند، انجام شود. این داده ها برآورد و/یا بر اساس تجربیات مشتریان ما هستند. نتایج از نظر دور در یک مدار بسته به نوع مدار، بارها، جابجایی و غیره متفاوت است.

3. تخته های ثابت و یکنواخت. پایداری مواد باعث تغییر شکل پالت پلاستیکی با رطوبت یا گذشت زمان می شود. این تضمین می‌کند که وقتی آن‌ها را روی هم قرار می‌دهید، بین آنها گیر نمی‌کند و وقتی کارگر می‌خواهد پالت را از بالا بگیرد یا زمانی که باید روی آن پا بگذارد، در معرض خطر قرار می‌گیرد. بنابراین، پالت پلاستیکی به یک عنصر لجستیکی بسیار امن تر از پالت های سنتی تبدیل می شود.

جمع بندی

به طور کلی، استفاده از پالت های پلاستیکی در زنجیره تامین، خطر بسیار کمتری را برای کارگر به همراه دارد. این ماده بسیار سبک‌تر، قوی‌تر و مهم‌تر از همه سازگارتر است، نه تنها برای کارمند، بلکه برای امنیت عمومی کل منطقه لجستیکی شرکت، ایمنی بیشتری را تضمین می‌کند.

عدم وجود زباله، یک عیب رایج پالت‌های چوبی، به جلوگیری از صدمات و حوادث ناگوار کارکنان کمک می‌کند، که منجر به احساس امنیت بیشتر در محیط کار شما نمی‌شود، بلکه احساس بسیار متحرک‌تر، آسوده‌تر، با روحیه بالاتر و در نتیجه استرس کمتری دارد. عامل بسیار مهمی که با دستیابی به این مزایا، ذاتی پالت پلاستیکی، صرفه جویی در زمان و مهمتر از همه در هزینه، به طور غیرمستقیم به نفع شرکت می شود.

ارسال نظر
verification