تامین پالت پلاستیکی قم توسط شرکت تکین پلاست 

در ادامه می توانید تعدادی از پالت های پلاستیکی تولید شرکت تکین پلاست را ببینید و برای مشاهده تمامی محصولات روی دکمه کلیک کنید :

برای خرید پالت پلاستیکی مورد نیاز خود در قم می توانید با کارشناسان فروش تکین پلاست تماس حاصل فرمایید

مشاوره خرید پالت پلاستیکی تکین پلاست
 

پالت پلاستیکی کد 1280
پالت پلاستیکی کد 1280
پالت پلاستیکی کد 1010
پالت پلاستیکی کد 1010
پالت پلاستیکی کد 1313
پالت پلاستیکی کد 1313
پالت پلاستیکی کد 1318
پالت پلاستیکی کد 1318

 

مشاهده تمامی پالت ها

ضرورت و نیاز پالت پلاستیکی در قم 

قم یکی از مذهبی ترین شهرهای ایران می باشد و بدلیل مذهبی بودن و وجود اماکن زیارتی در این شهر یکی از شهرهایی می باشد که حائز اهمیت است و توریست های بسیاری را از نقاط مختلف کشور در خود پذیرا می باشد. شهر قم علاوه بر مذهبی بودن که حوزه های بزرگ علمیه در آن وجود دارد و افراد برجسته ای از روحانیت در آنجا درس خوانده اند شهر صنعتی ای می باشد.

از مشکلات بزرگ این منطقه خشکسالی و کمبود آب می باشد، و بطور معمول آب این منطقه از اصفهان و تهران تامین می شود. قم شهرک های صنعتی بسیاری دارد مه معروف ترین آن شهرک صنعتی شکوهیه می باشد که کارخانجات موفقی در آنجا حضور دارند. همچنین شهرک های در حال توسعه بسیاری دارد مه از مهم ترین آن ها شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.

واحد تولیدی پالت پلاستیکی تکین پلاست در قم

**شرکت تکین پلاست واحد تولیدی بزرگی را در این شهرک صنعتی راه اندازی کرده است که بزودی افتتاح می گردد و متقاضیان پالت پلاستیکی در قم براحتی می توانند پالت پلاستیکی خود را از این مجموعه در قم تهیه کنند، اما تا زمان راه اندازی این مجموعه می توانند از شعبه دیگر تکین پلاست واقع در قزوین تهیه کنند**

مدت زمان تحویل سفارش پالت به قم 

مسافت قزوین تا قم حدود ۲۹۰ کیلومتر می باشد و‌حدود‌۲،۳۰ دقیقه راه می باشد. پس یک خریدار پالت از قم تنها یک نصف روز تا تحویل پالت خود فاصله دارد.
شهر قم تا تهران تنها یک‌ساعت فاصله دارد و‌ متقاضیان خرید پالت می توانند همچنین در دفتر فروش تکین پلاست پاقع در تهران حضور پیدا کنند و قیمت پالت را از این مجموعه در تهران بگیرند و جدیدترین نمونه های تولید شده را بازدید کنند.

تماس با تکین پلاست

ارسال نظر
verification