کرمانشاه یک شهر زیبا با مردم خونگرم است که دارای تجار و کارخانه داران بزرگی می باشد و به دلیل مرزی بودن با کشور عراق فرصت های بسیار زیادی را برای آنها رقم زده است. خیلی از مردمان آنجا به کار تجارت و داد و ستد با کشور عراق مشغول هستند و محصولات مورد نیاز عراقی ها را از داخل کشور تهیه می کنند و اقدام به صادرات می کنند، و خیلی دیگر از آن‌ها بواسطه هزینه های کم در ایران در کرمانشاه کارخانه تاسیس کرده اند و از آنجا به عراق صادرات دارند چون بسیار نزدیک به کشور عراق می باشد هزینه حمل بسیار پایین تا مقصد دارند. 
شرکت ما تا کنون دادو ستد بسیارزیادی را با تجار کرمانشاهی داشته که به کمک آن‌ها پالت پلاستیکی تکین پلاست به کشور عراق صادر شده است، 
و همچنین کارخانه داران زیادی هستند که برای بسته بندی خود نیاز به خرید پالت دارند، از این رو تقاضای پالت پلاستیکی در کرمانشاه بالا رفته است. 

در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به مشاوره برای خرید پالت پلاستیکی می توانید با کارشناسان فروش تکین پلاست تماس بگیرید 

تماس با تکین پلاست


از نواحی صنعتی کرمانشاه می توان از شهرک های ذیل نام برد: 

  • - شهرک صنعتی اسلام آباد غرب
  • - شهرک صنعتی بیستون
  • - شهرک صنعتی پاوه
  • - شهرک صنعتی زاگرس
  • - شهرک صنعتی سر پل ذهاب
  • - شهرک صنعتی قصر شیرین 

و ...
با توجه به نقطه جغرافیایی کرمانشاه در ایران و بواسطه هم مرز بودن با عراق در حال حاضر این شهر به قطب صنعتی و تجاری تبدیل شده است و یکی از پرترافیک ترین مرزهای کشور در دست شهر زیبای کرمانشاه می باشد. 
بررسی کنیم که‌چه‌مسافتی بین تکین پلاست در قروین و کرمانشاه می باشد 
از بعد کیلومتر تنها ۴۱۹ کیلومتر فاصله بین قزوین تا کرمانشاه می باشد
و از بعد زمانی تنها ۵:۳۰  فاصله می باشد
پس یک شرکت تولیدی یا یک تاجر در کرمانشاه پس از ثبت خرید پالت در تکین پلاست پس از نهایتا ۲۴ ساعت می تواند سفارش خود را تحویل بگیرد.

ارسال نظر
verification