شهر تبریز شهری پیشرو در صنعت در بین شهرستان های ایران می باشد. هموطنان ما در این شهر بسیار سخت کوش و کار آفرین هستند. و واقعا تولید کنندگان معروف و‌کارخانجات بزرگی در این شهر وجود دارد، ابعاد بزرگی حجم تولید آنها به حدی هست که یکی از مقاصد محصولات شرکت تکین پلاست، تبریز می باشد چون آن ها برای نیاز کارهای تولیدشان نیاز به پالت پلاستیکی دارند.
پالت پلاستیکی در تبریز جزو  بیشترین نیازهای تولید کنندگان این شهر می باشد. تبریز که شهری بزرگ و تاریخی در ایران می باشد همواره در نوآوری محصولات جدید پیشگام بوده به همین دلیل اکثر تجار عراقی برای خرید محصولات جدید به شهر تبریز مراجعت می کنند. 


می توان از سرآمد ترین محصولات تبریز به تولید کولر پلاستیکی اشاره کرد، که بسیاری از کارخانجات در تبریز کولر پلاستیکی تولید میکنند.
از آنجایی که شرکت تکین پلاست در قزوین می باشد پس اکثر تبریزی ها جزو مشتری های پالت پلاستیکی وفادار تکین پلاست می باشند. 

مشاوره خرید پالت پلاستیکی تکین پلاست

در ادامه می توانید برخی از پرفروش ترین پالت های تکین پلاست را ببینید و برای مشاهده تمامی پالت های پلاستیکی موجود در تکین پلاست به صفحه محصولات پالت مراجعه کنید:

پالت پلاستیکی تبریز
پالت پلاستیکی تبریز
پالت پلاستیکی تبریز
پالت پلاستیکی تبریز

 

مشاهده تمامی پالت ها

 

خرید پالت پلاستیکی از تکین پلاست به مقصد تبریز


اگر یک شرکت در تبریز قصد خرید پالت را داشته باشد تنها ۴ ساعت با پالت مورد نیاز خود فاصله دارد. و اگر ساعت ۸ صبح ثبت سفارش کند و بعد از کارهای اداری در ساعت ۹ صبح پالت پلاستیکی مورد نیازشان را بارگیری میکنند و تا ساعت یک ظهر بدستشان میرسد.

ارسال نظر
verification