این مقاله در خصوص ویژگی های پالت پلاستیکی انبار می باشد یا به عبارتی انبار ها باید چه نوع پالتی را برای کار خود انتخاب کنند. در انبار ها در گذشته اجناس بصورت فله بوده و با چرخ دستی جابجا میکردند و با ظهور پالت کمک شایانی به سیستم انبار کارخانجات کرده است و‌حالا چندین نکته در خصوص پالت پلاستیکی در انبار ر‌ا اینجا با هم مرور کنیم.

ویژگی های پالت پلاستیکی در انبار


افراد در انتخاب پالت پلاستیکی برای نوع مصرف همیشه با چالش هایی مواجه می شوند و برای جلو‌گیری از اشتباه و عدم انتخاب صحیح باید با کارشناس این حوزه ارتباط بگیرند. 
انبار ها چند مدل چینش دارند. از عمده ترین ترتیب چینش اجناس در انبار ها دو مدل هست یا بصورت قفسه بندی شده هستند یا انبار ها بصورت کف می باشند که پالت ها در کف انبار چینش می شوند. 
معمولا انبارهای قفسه بندی شده برای اجناس سبک تر می باشد که البته این قفسه بندی انبار باعث میشود هم در نظم انضباط  انبار کمک کند و هم باعث صرفه جویی در فضا میگردد. در این انبارهای قفسه بندی شده باید از پالت پلاستیکی تیرک دار یا پالت پلاستیکی رانر دار استفاده شود چون قفسه انبار ها معمولا کاملا کف ندارند و با چندین نبشی و میله وصل شده اند و اگر پالت این مشخصات رو نداشته باشد از روی قفسه ممکن است سقوط کند. 

مطلب پیشنهادی: سیستم های قفسه بندی پالت در انبار


در انبار های کف معمولا اجناس سنگین بارگذاری می شوند  چون بار بسیار سنگین هست و امکان بارگذاری در قفسه را ندارند، معمولا در انبار های کف از پالت های سنگین تری استفاده می کنند که طبعا قیمت بالا تری دارند. ( شایان ذکر است که بعضی از انبار ها بار سبکی دارند و نیاز به پالت قوی تر ندارند و صرفا بدلیل جابجایی های زیاد و سرعت بالا انبار خود را قفسه بندی نمی کنند و نیاز به خرید پالت سنگین و گران قیمت ندارند)


این مقاله تنها چندین نکته از هزاران نکته در انتخاب پالت پلاستیکی انبار می باشد و برای انتخاب درست خواهشمند ام با کارشناسان فروش تکین پلاست پاسارگاد تماس حاصل فرمایید تا انتخابی سالم تر و دقیق تر داشته باشید.

ارسال نظر
verification