محصولی جدید و نو آوری جدید از شرکت تکین پلاست پاسارگاد

شرکت تکین پلاست پاسارگاد بدلیل رصد موشکافانه نیاز بازار و اطلاع از دغدغه تولید کنندگان، صادرکنندگان و انبارداران و ... همیشه در نوآوری و تولید محصولات جدید پیشگام بوده است. در اینجا می خواهیم  محصول جدید این شرکت را که در شهریور ۱۴۰۱ به بازار آمده است، معرفی کنیم. 

پالت پلاستیکی 110در 110


پالت پلاستیکی مربع شکل در ابعاد 15*110*110


این پالت بدلیل مربع بودن آن و همچنین به این دلیل که اضلاع آن ۱۱۰ سانتیمتر می باشد در امر لجستیک و جایگیری در کانتینر و در کارهای صادراتی بشدت مورد استفاده می باشد. عرض  اکثر کانتینر ها ۲۴۰ سانتیمتر می باشد و به همین دلیل پالت ۱۱۰،۱۱۰ سانتیمتر برای جایگیری در آن ایده آل می باشد چون دو‌عد‌د پالت به راحتی در کنار هم قرار می گیرند و همچنین یک فضای مناسب خالی ده سانتیمتری جهت جابجایی پالت ها در کنار هم ایجاد می شود. و نکته دیگر جایگیری مناسب این پالت با این ابعاد نسبت به ابعاد دیگر این می باشد که معمولا طول کانتینر ها ۶۸۰ سانتیمتر می باشد و در این طول یک پالت مربع با طول ضلع ۱۱۰ سانتیمتری براحتی تا ۶ ردیف در طول کانتینر جای میگیرد. 

بنابراین یک پالت ۱۱۰ در ۱۱۰ سانتیمتری در مساحت یک کانتینر ۱۲ عدد را میگیرد و با توجه به اینکه کانتینر ها در دو‌ ردیف پالت قرار میگیرد یعنی در هر کانتینر که بعنوان مثال مواد پترو شیمی با بسته بندی پالت مربع انجام شود تعداد ۲۴ عدد جای میگیرد، این در حالی است که اگر مواد پتروشیمی با پالت با ابعاد ۱۳۰٫۱۱۰ سانتیمتر بسته بندی شود در یک کانتینر تنها ۱۶ عدد پالت جای میگیرد.

پالت 110 در 110
در حال حاضر اکثر پتروشیمی ها مواد خود را با پالت ۱۳۰٫۱۱۰ سانتیمتری بسته بندی میکنند که روی هر پالت ۱۳۷۵ کیلو گرم بارگزاری میکنند و این یعنی اینکه در یک کانتینر بیشترین موادی که جابجا می کنند ۲۲ تن است.اما اگر یک پتروشیمی مواد خود را با یک پالت مربع ۱۱۰٫۱۱۰ سانتیمتری بسته بندی کند و روی هر پالت ۱۲۵۰ کیلوگرم مواد بارگزاری کند(بارگزاری ۱۲۵۰ کیلو امنیت بیشتری  نسبت به بارگزاری ۱۳۷۵ کیلویی)، می تواند تا ۳۰ تن در یک کانتینر مواد بارگزاری کند، و حتی اگر بخواهد با اطمینان بیشتری کار کند با بارگزاری تنها یک تن مواد روی یک پالت مربع ۱۱۰٫۱۱۰ سانتیمتری باز هم۲۴ تن مواد جابجا میکند. این محصول جدید با هر معادله ریاضی ویژگی و برتری ویژه ای نسبت با سایر پالت های پلاستیکی با ابعاد دیگر دارد.


( نکته: این مقایسه آماری در تمام شرایط کاربردی نمی باشد و تنها یک بررسی آماری است و لذا قصد تخریب پالت ها با دیگر ابعاد را ندارد و در هر صنعتی پالت با ابعاد مخصوص به خود کاربرد دارد و به همین دلیل تنوع است که شرکت تکین پلاست در هر ابعاد پالت دارد و همچنین ابعاد ۱۳۰٫۱۱۰ سانتیمتری را در دو وزن مختلف تولید و عرضه میکند)
شرکت تکین پلاست با این نو آوری محصول جدید نقشی بسیار مفید و تسهیل دهنده در جابجایی مواد های پتروشیمی ایفا میکند.

مطالب پیشنهادی 
پالت سبک صادراتی 
پالت پلاستیکی پتروشیمی
یک کانتینر چند پالت ظرفیت دارد؟

مشخصات پالت مربع 110*110 محصول جدید تکین پلاست 


از مشخصات پالت مربع که محصول جدید و‌نوآوری جدید  می باشد این است که علاوه بر لیفتراک قابل حمل با جک پالت می باشد و در طول یک کانتینر که امکان رفت و آمد لیفتراک مقدور نمی باشد می توان با یک جک دستی که براحتی داخل کانتینر می رود، وارد کرد و این پالت مربع را براحتی در داخل کانتینر جابجا کند و اجناس را در بهترین شکل ممکن برای یک سفر ایمن جانمایی کند.(نکته: اگر ویژگی جک خور بودن این پالت مربع می شود دلیل ندارد که ابعاد دیگر قابلیت حمل با جک پالت را ندارند، که اکثر محصولات در بخش پالت تکین پلاست اکثر قابل حمل با جک پالت می باشند.)
این محصول جدید، با وجود گذشت مدت کمی از تولید آن با استقبال مشتریان مواجه شده و پالتی محبوب به شمار می رود. همچنین بسیاری از متقاضیان سفارش خرید پالت مربع را برای شرکت تکین گذاشته اند.

برای ثبت سفارش و تماس با کارشناسان فروش تکین پلاست تماس بگیرید

تماس با تکین پلاست

 

ظرفیت های تولید پالت در شرکت تکین پلاست


مدیرعامل شرکت تکین پلاست مهندس محمدرضا کاظمی اعلام کرده که ظرفیت تولید پالت مربع در حال حاضر تنها ماهی بیست هزار عدد پیش بینی شده است و امیدوار است که در ماه های نه چندان دور و انشالله تا اواخر سال ۱۴۰۱ این ظرفیت را تا چهل هزار عدد برساند، وی همچنین ظرفیت تولید پالت در تمام ابعاد کل کارخانه تکین پلاست را  ماهی پنجاه هزار عدد اعلام کرده و اعلام کرده که تا شش ماه اول سال ۱۴۰۲ ظرفیت تولید ماهانه را به صد هزار عدد در ماه برساند.
وی معتقد است که با بالا بردن ظرفیت تولید از قطع درختان برای تولید پالت چوبی جلوگیری میکند که این امر باعث جلوگیری از از بین رفتن آب و درختان در کشور شود. و برای رساندن ظرفیت تولید صد هزار عدد در ماه  بجز شهرک صنعتی البرز قزوین سرمایه گذاری عظیمی در شهرک صنعتی محمود آباد قم کرده است که با راه اندازی این مجموعه در سال ۱۴۰۲، وعده های مدیرعامل تکین پلاست محقق می شود.
وی معتقد است که تنها تولید پالت پلیمری جلوی قطع درختان و هدر رفت آب را نمیگیرد بلکه باید سیستم بازیافت مواد پلاستیک راه اندازی شود که از محیط زیست جمع آوری شود و با مقاوم سازی آنها برای پالت صادراتی که دیگر به ایران بر نمیگردد مصرف کند. 
در حال حاضر تنها شرکت تکین پلاست می باشد که در امر حفاظت از محیط زیست بسیار در این امر کوشا بوده است.
 

ارسال نظر
verification