سوالات زیادی در مورد مراکز فروش پالت برای خریداران وجود دارد که در این مطلب قصد داریم به نحوه شناسایی مراکز معتبر فروش پالت بپردازیم.

در ظاهر خرید پالت پلاستیکی ساده است اما در خود نکته های بسیار زیادی دارد. در خرید پالت دو نکته مهم وجود دارد:


۱- چه پالتی بخریم؟


۲- از کجا پالت را تهیه کنیم؟
اگر از مکان مناسبی پالت خود را خرید کنید حتما آن فروشنده پالت پلاستیکی بهترین پالت را به شما معرفی می کند و شما ‌چشم بسته و با خیال آسوده پالت پلاستیکی مورد نظر خود را خریداری می کنید.

در فایل صوتی زیر نیز می توانید در مورد نکات مهم در خرید پالت را گوش کنید ؛

 

چرا فروشنده پالت برای مشتری و خریدار پالت بسیارمهم است؟ 


اگر یک کارخانه تولیدی پالت پلاستیکی یا سبد پلاستیکی در کار خود تعهد داشته باشد و مشتری خریدار پالت یا خریدار جعبه پلاستیکی را ولی نعمت خود بداند بدون شک سعی می کند با توجه به تجربه و علم خود بهترین مدل را پیشنهاد دهد. 


اما اگر یک فروشنده تعهد یا علم کافی را نداشته باشد بنابراین با مشاوره اشتباه خرید پالت خوب نخواهد بود و بطور قطع متضرر می گردد. 

تماس با کارشناسان فروش تکین پلاست


پالت مورد نظر خود را از کجا تهیه کنیم؟     

 

برای پیدا کردن یک کارخانه مناسب و یک شرکت معتبر چند راه وجود دارد.


۱- حتما از کارخانه یا شرکت تولید کننده خرید پالت خود را انجام دهید، حالا سوال ایجاد می شود که چگونه متوجه شوید که آن فروشنده پالت پلاستیکی کارخانه‌ می باشد یا واسطه، دو راه وجود دارد قدم اول اینه که از آن فروشنده درخواست تصویر پروانه بهره برداری کنید و اگر پروانه داشتند حتما از سازمان صنعت و معدن استعلام بگیرید و اگر پروانه تولید و بهره برداری نداشتند که حتما تولید کننده نیستند. نکته مهم این است که در داخل پروانه بهره برداری حتما باید عبارت"تولید پالت پلاستیکی" ذکر شده باشد. قدم دوم این است که درخواست کنید که می خواهید از کارخانه و روند تولید بازدید کنید و اگر آنها کارخانه باشند حتما اجازه می دهند که بازدید انجام شود (البته گاها واسطه ها با خرید پالت و گذاشتن آن ها در محوطه انبار خود آنجا را به خریدار پالت نشان می دهند و خط تولید را نشان نمی دهند که این نکته مهم است. حتما درخواست کنید که خط تولید پالت را در انبار پالت به شما نشان دهند). و بعد از احراز آن کارخانه تولیدی پالت می بایست نکته شماره دو را مطالعه نمود.


۲- از همکاران خود در حوزه کاریتان سوال بپرسید و پرس و جو کنید که آیا از خرید پالت که انجام داده اند راضی هستند یا خیر؟ اگر راضی بودند آن ها منبع خوبی رو برای خرید پالت پلاستیکی پیدا کرده اند.


۳- جستجوکردن کلمه "پالت پلاستیکی" یا "خرید پالت" در موتورهای جستجو و پس از پیدا کردن چندین شرکت با آن‌ها ارتباط بگیرید و در زمان مکالمه به نکته های شماره یک این مقاله دقت کنید که تولیدی بودن آن ها در زمینه پالت احراز شود و سپس حتما استعلام قیمت مکتوب بگیرید چون قیمت پالت ها هم برای شما مهم می باشد.


۴-اگر شما یک تولید کننده معتبر می خواهید در زمینه خرید پالت پیدا کنید حتما به ماشین های پخش مواد غذایی توجه کنید چون معمولا این ماشین ها حمل بار خود را توسط پالت پلاستیکی انجام می دهند پس می توانید با نزدیکی به ان ها شماره تلفن کارخانه معتبر تولید پالت پلاستیکی را بردارید و با آن ها حاصل فرمایید.


یا اگر در فروشگاه های زنجیره ای وارد می شوید دقت کنید که در کف فروشگاه و یا وسط سالن ها اقلام سنگین را روی پالت پلاستیکی قرار می دهند و شما می توانید تلفن تولید کننده پالت را که در کنار آن پالت حک شده است را بردارید و با خیال راحت خرید پالت را انجام دهید، چون آن شرکت آنقدر معتبر است که پالت هایش به‌همه جا‌نفوذ کرده است.


۵- شرکت های معتبر تولید کننده پالت در نمایشگاه بین المللی بطور تقریبی سالی یک بار حضور پیدا میکنند و‌جدیدترین و بروز ترین محصولات خود از قبیل سبد پلاستیکی، پالت پلاستیکی، و دیگر قطعات و مصنوعات پلاستیکی خود را به معرض نمایش می گذارد و شما ‌می توانید در نمایشگاه با آن‌ها‌ وارد مذاکره شوید. در نمایشگاه ها شما این امکان را دارید تا همه مدل ها را ببینید و بررسی کنید و خریدتان را انجام دهید.


شرکت تکین پلاست همیشه برای تجدید میثاق با مشتریان خود و عرضه جدید ترین محصولات در نمایشگاه های بین المللی حضور می یابد و از محصولات خود رو نمایی میکند.
 

ارسال نظر
verification