بیست و نهمین نمایشگاه چاپ بسته بندی ۲۰۲۲

 

نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته بعنوان بزرگترین رویداد تجاری صنعت چاپ و بسته بندی در ایران هر سال با حضور فعالان صنعت چاپ و بسته بندی و شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه فرصت چشمگیری برای رونق اقتصادی و توسعه کسب و کارها فعال در حوزه چاپ و بسته بندی است. از اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به ایجاد فرصت های جدید شغلی، معرفی حدیدترین محصولات و نوآوری های در صنعت چاپ و بسته بندی، ایجاد تعامل مستقیم میان مشتریان و شرکت های حاضر در نمایشگاه و فراهم نمودن زمینه تعاملات و همکاری های اقتصادی بین شرکت های داخلی و بین المللی اشاره کرد.

حضور تکین پلاست در نمایشگاه چاپ و بسته بندی

حضور شرکت تکین پلاست در نمایشگاه چاپ بسته بندی ۲۰۲۲ 

 

شرکت تکین پلاست پاسارگاد در بیست و نهمین نمایشگاه چاپ بسته بندی ۲۰۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور پر رنگ و موفقی داشت. در این نمایشگاه شرکت تکین پلاست علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت خود، از پالت های پلاستیکی جدید نیز رونمایی کرد که خوشبختانه با استقبال زیادی مواجه شد.

از غرفه تکین پلاست که عمده محصولاتش پالت پلاستیکی و سبد پلاستیکی بود، بازدید کنندگان صاحب نامی بازدید کردند. مدیر عامل شرکت تکین پلاست معتقد است سبک نمایشگاه های امروزه با سال های نه چندان دور تفاوت دارد، در گذشته بدلیل کم رنگ بودن اینترنت تمام شرکت ها نماینده خود را به نمایشگاه ارسال میکردند که منابع خرید خوبی پیدا کنند و تولید کنندگان از جمله تولید کنندگان پالت پلاستیکی فقط در این محل می توانستند محصولات خود را به نمایش بگذارند. اما امروزه با وجود اینترنت اکثریت از طریق اینترنت منابع خرید خود را پیدا میکنند و این نمایشگاه ها بیشتر برای زدن مهر اعتبار کارخانجات هست که نشان دهند کارخانجاتی که در نمایشگاه شرکت می کنند همچنان پابرجا و قوی تر از قبل هستند.

 

ارسال نظر
verification