شرکت تکین پلاست برای رفاه حال مشتریان با عقد قرارداد با شرکت معتبر حمل و نقل جاده ای، گامی بزرگ در خصوص ارسال پالت به تمام نقاط کشور برداشته است، به نحوی که اگر یک‌ نهاد از هر جای کشور قصد خرید پالت را داشته باشد تنها با تماس با تکین پلاست ‌پس از خرید پالت پلاستیکی مورد نظرشان می توانند پالت پلاستیکی خود را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

 بعنوان مثال یک شرکت تولید کننده آب معدنی و دیگر نوشیدنی ها برای خط تولید خود نیاز به پالت پلاستیکی دارد و گمان میکند که در شیراز تولید کننده پالت پلاستیکی می باشد و پس از این که متوجه می شود تولید کننده پالت در شیراز وجود ندارد به سراغ مغازه ها و واسطه ها می رود و قیمت پالت خریداری شده آن ها بسیار بالا می رود.


دلایل بالا رفتن قیمت خرید پالت از واسطه و نمایندگی ها در شهر های مختلف از جمله پالت در شیراز

 

  • - بدلیل نبود کارخانه تولید پالت پلاستیکی در شیراز معمولا تامین پالت پلاستیکی را واسطه ها و تامین کنندگان قطعات پلاستیکی و پلیمری انجام می دهند پس مشخصا قیمت پالت به مراتب بالا می رود
  • - خود واسطه بدلیل کاری که انجام می دهد درصد بالایی برای دریافت سود به قیمت پالت ها اضافه می شود که در این صورت حداقل بیست تا سی درصد قیمت افزایش می یابد.
  • - برای نگهداری پالت ها در انبارشان در شیراز هزینه های جانبی اعم از کارگر و اجاره انبار قطعات و پرسنل نیاز هست که همه این عوامل باز هم باعث افزایش ۳۰٪ دیگر در قیمت پالت پلاستیکی موجود در شیراز می گردد.

 

پالت پلاستیکی کد 114
پالت پلاستیکی کد 114
پالت پلاستیکی کد 1313
پالت پلاستیکی کد 1313
پالت پلاستیکی کد 1318
پالت پلاستیکی کد 1318
پالت پلاستیکی کد 1280
پالت پلاستیکی کد 1280

 

مشاهده تمامی پالت های تکین پلاست

تامین پالت پلاستیکی شیراز توسط شرکت تکین پلاست

پس با یک حساب سر انگشتی می توان متوجه شد که اگر خریدار پالت در شیراز بجای گشتن واسطه ها و خرید از نمایندگی ها مستقیم پالت پلاستیکی مد نظرشان را از کارخانه تولیدی پالت پلاستیکی تکین پلاست پاسارگاد انجام دهد حداقل ۶۰٪ درصد تخفیف می گیرد ضمن اینکه با ارایه مدارک تولیدی خود که بتواند ثابت کند شرکت تولیدی می باشد دو درصد نیز تخفیف محصولات را از شرکت می گیرد.
همیشه دغدغه مردم این بوده که اگر محصول مورد نیازشان را از نزدیکترین محل به خود انجام دهند خرید بهتری است، این در حالی است که همه جوانب را بررسی نمی کنند که ممکن است ضرر های زیادی کنند. 
یکی از نگرانی هایشان این می باشد که اگر از شهر دیگری خرید پالت انجام شود زمان را ازدست می دهند و پالت خریداری شده به موقع بدستشان‌نمی رسد در حالی که ارسال بار از قزوین به تمام نقاط کشور تنها پس از خرید و کارهای اداری ۲۴ ساعت زمان میبرد.

مشاوره خرید پالت پلاستیکی تکین پلاست


هدف ما سرعت و پشتیبانی از تمام مشتریان می باشد پس شما اکر در شیراز هستید و قصد خرید پالت پلاستیکی در شیراز را دارید یا در هر نقطه کشور هستید تنها پالت مورد نیاز تا کارخانه شما ۲۴ ساعت می باشد و ضمنا هزینه حمل بسیار پایینتر از هزینه های جانبی ای می باشد که از یک واسطه انجام می دهید.
در این مقاله به اختصار توضیح داده شد و امیدواریم شما کاملا متقاعد شده باشید که اگر پالت پلاستیکی در شیراز می خواهید می توانید از شهر دیگر خرید کنید، هم بسرعت بدستتون برسد و هم پالت ارزان باشد برای شما.

ارسال نظر
verification